Alfons

från igår tills idag, sov lilla alfons hos oss, de va väldigt mysit :D. och så sov han i min säng. han vakna 7:30 o bara satt och kolla på mig. jag vaknade helt yrvaken och sa till han
- ska du inte somna om igen. men nej då. alfons satt fortfarande o kolla på mig. då fråga ja
- vill du ha välling, men alfons svarade fortfarande, då frågade ja en gång till,
- ska du ha välling? och då fick ja ett svagt -aa. så ja gick upp och gjorde ordning välling. klädde på han och vid typ 9 åt han frukost :), och sen vi ca 12 så kom sofie o pjer o hämta han. det va väldigt mysit. det roliga va att igentligen skulle mamma ha hand om alfons, men de va ju mer eller mindre ja som hade hand om alfons :), så ja ska nog ta lite av äran att ja va duktig idag :).

puss o kram skumm banan


Kommentarer
Postat av: I-L

Oh va mysigt det låter med Alfons. Jag bara älskar när lilleman sover här. Ta åt dig Louise,,,DU ÄR DUKTIG,,,Love från granntanta:)

2008-11-02 @ 07:11:05
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag har sett bilder på Alfons jag kan tro att han är fasters guld klimp. Jag tycker att du är duktig som tar hand om honom och ser till att han får det han behöver istället för att somna om. Du kommer bli en underbar mamma en dag det känner jag på mig.

Bra jobbat tjejen!!

Kramis Kristina

2008-11-02 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0