sjuk

i måndags kväll, så sa ja till mamma att ja inte mådde så bra, ja hade jätte ont i magen o de kändes som att min skolios hade blivit värre, för hade väldigt ont i ryggen.  och så i går stannade ja hemma från skolan för ja kände mig jätte dålig.. ja sov nästan hela dagen och vid 15:45 skulle ja vara oss min sångpedagog. men så ska vi göra en musikal snart så då trode ja att vi skulle prata om den, så ja gick dit. när ja kom dit så sa många - oj louise, mår du inte bra? du ser blek ut. men ja tänkte de e väl för att ja vakna nyss. vi gick in o skulle börja sjunga o då sprängdes mitt huvud. fick jätte ont i huvudet och ryggen va värre en någonsin. så ja gick hem efter att varit där i 15 minuter.  ja kom hem och tog sen tempen, och de visade sig att ja hade 39,4 grader feber. så jag känner mig väldigt matt i kroppen. hoppas ja blir frisk snart. ska ju på gymnasiefest på lördag, den får ja inte missa!

puss o kram skumm banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0