spökar det här , eller?

igår så kom nicke o cattis hit på dagen. och lite senare gick jag och cattis till maxi för att handla. men så tänkte ja, - shit ja har ju inte köpt något till pappa, eftersom det va fars dag i söndags. så ja köpte en tialott och en ask after eight. vi gick hem från maxi, cattis gick hem till ludde o nicklas o jag gick till pappa. senare när ja kom hem så såg jag någon stå i köket, och det va tydligt att det stod nån. jag gick in o så hörde ja mamma ropa- låser du dörren.  o då fråga ja- men är det ingen här?. dörren till mammas rum va ständ och ja öppna den lite. och då satt mamma o kollade ¨på tv, men hon satt på den sidan som nonne brukar sova på. ja öppna dörren mer och så att william sov på andra sidan.  så de va lite konstig,  för ja såg verkligen någon stå i köket.

puss o kram skumm banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0