blogg skit!

igår försökte ja logga in på min blogg tre miljarder gånger, men ja kunde inte göra de :o. ja kunde kolla på andras bloggar o så, men inte min... morr!
igår va iallfall hela tjocka familjen här xD. först så prata ja me nicke o sa till han att kunde komma över på en kopp kaffe/ te. typ fem minuter senare ringde pjer o sofie o fråga om dom fick komma över. så där har man båda brorsorna på köpet. och när mamma kommer hem så fråga hon mig- har din syster sofie ringt än? dom skulle komma in vi 17 xD. ja så alla va här o fika o hade sig. 4½ barn va här som springde runt xD, ingen lugn stund alls ^^).
ja vaknade för 30 minuter sen, så skönt att vila ut lite efter skolan. ibland vill ögonen bara inte vara öppna, så ja tog en tupplur :P. sen fick ja semla me vanlijkräm av mamma o snart ska ja laga hemma gjord pytt i panna. inget avancerat. korv, potatis o lök xD. hahah

de är 21 dagar kvar tills ja fyller 18 men ska ha lite födelsedagsfester helgen innan. kommer lägga in MÅNGA inlägg o bilder då :P. innan dess fyller brorsan och alfons så grattis till dom så länge.

puss o kram skumm banan 

Kommentarer
Postat av: Antonia

Vad skall du ha för födelsedags fest då ?!

Familje firande eller vänskapskrets firande ?! hehe . Du förstår säker skilnaden som jag menar ! =)

2010-02-16 @ 20:24:57
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: minibini

jag kommer ha både familjefest o kompisfest eller hur man nu säger :P. på lördagen o söndagen 6-7 mars o ska ut på krogen 12 mars ^^

2010-02-17 @ 13:13:55
URL: http://minibini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0