slutar nu

är i skolan o väntar på att bussen ska komma. hade engelska B o så slutar ja :P. har igentligen en lektion... om 4 timmar -_-'. igår åkte ja hem till jocke o sov över tills idag. han va på träning så ja kunde inte åka hem till han fören 21 men de va mysikt för de:D. han fick en jätte stor ros, en läsk xD, o så köpte ja en vit chokladkaka för 55 kronor :). billigt elle hur??!!.

imorse när ja skulle ner o göra ordning mig så hände de inte liten olycka. jocke o dom bor i rad hus o har två våningar och desutom 4 katter som springer runt som yra höns. när jag skulle gå ner för trappen, satte jag foten på en plastpåse som katterna hade dragit med sig. o så ramla ja ner 6 trappsteg o slog i ryggen som in i H*L*E*E!!. har skit ont i svanken :(. ska vara med angelica idag, år o dar sen vi va :D. blir väl att gå på ikea eller nåt o sen kolla film ikväll. ha de bäst!

puss o kram skumm banan

Kommentarer
Postat av: Antonia

den vita chokladen var AS GOD ! hehe . vattnades i munnen som en flodvåg ! haha, ne men nästan .

HOppas att du inte har lika ont i ryggen nu som du hade i morse ! förlåt med . . . .kan inte hålla mig . . hahaha ! =)

2010-02-10 @ 16:22:37
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0