solen lyser, himlen är blå!

hej. man är facktist lite glad idag :P. det är stålande skolsken o blå himmel så långt man kan se. de ända som förstör är den här förbaskade snön. vore ju bra om vi kunde få hit lite mer vår, förutom värmen xD.
jag fixade ordning mina IV-val förut också. ja va hos syon o hon berättade att eftersom jag både har engelska B o historia A. så har ja 100 poäng för mycke. så ja behövde bara ta ett iv-val för 50 poäng. när den kursen är klar, så kommer ja börja 10:45 på måndagar o sluta 11:45 på fredagar. och eftersom den kursen bara är i 50 timmar, så kommer ja ha 100 timmars SOV/LEDIG tid xD. guu va skönt.
ska ställa upp o jobba idag också.:). en jobbarkompis är sjuk så tar hennes pass = mer pengar till mig tihi (a)

puss o kram skumm banan

Kommentarer
Postat av: Antonia

gick du till syon igen sen asså ?! eller missade jag att du sa det förut när jag var med ?! hehe

2010-02-11 @ 16:22:22
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0