äntligen klar!

idag har jag varit hemma från skolan, igen :/. ska förhoppningsvis gå till skolan imorron. asså jag vet inte vad de är med min mage, den lever sitt egna lilla liv o de gillar jag INTE. har haft så ont den här veckan att ja knappt kan förklara.

idag kom nicke, ludde och hanna förbi. måste bara skriva av mig lite för de va så roligt xD. Hanna är en person som ja har kännt sen ja va ca 5-6 år så de är några år :P. och förut när jag prata med nicke så börja ludwig babbla i bakgrunden, så vi satte på högtalaren o han skrek faster louise, o sa att han hade åkt pulka. och bajsat xD. sen helt plötsligt hör ja- hej louise.

louise- vem är de
rösten- de är Hanna
louise- vem Hanna???
rösten- men Hanna, Hanna Hanna, du vet.. Hanna!
louise- jag känner inte någon Hanna :S
rösten- men louisefis det är ju hanna ditt pucko.
louise- JAHA HANNA. men guud. HANNA HEEEJ.

ja det va vårat samtal över högtalaren o sen blev de väldigt mycke skratt. jaja så kom de över på fika o gud vilken chock ja fick. hon har alltså gott ner 30 kg :o, o korthårig också xD. så de va jätte roligt att se henne igen :D

nu i ca 3 timmar har vi städat ut vardagsrummet o så, för imorron o nästa vecka kommer det in lite möbler från nonne, eftersom han snart flyttar hit :). och samtidigt som vi höll på o rensa undan lite gjorde jag klar mina läxor så nu är både fördjupningsuppgiften om brott och straff klar, dramaturgisk filmanalys och så skrev ja ett fördjupningsarbete om Röda korset. o ja hoppas ja får godkänt för ja skrev bara ihop en sida om röda korset, tre källförteckningar och en framsida :s. aja nu är de klart iallfall. bättre lite än ingenting :)
ska snart gå och lägga mig, om ja nu ska till skolan imorron så måste ja ju orka :o. :)

puss och kram skumm banna


Kommentarer
Postat av: Antonia

hahahahhahhahaha !!!! Det var kul ! =)

2010-03-04 @ 15:37:09
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0