början på en lååång praktik

idag va ja iskolan på iv-val. o ja måste ju säga att hela min dag är ju räddad på måndagar o fredagar eftersom ja har MUSIK xD. guud skulle inte kunna leva utan musik i mitt liv :P o JOCKE!. aja, sen gick ja till matsalen, slängde i mig lite äcklig kebab-pytt-i-panna! o sen stack till praktiken. ja trode ju dock att ja bara skulle ha möte me min handledare o prata om schemat o så. men nehe då!. ja satt där o fick uppgifter direkt... åkte hem 17:20, då hade ja inte ätit något under dagen sen skolan, sen kom ja hem gjorde ordning korv o makaroner o så stack till sång pedagogen o kom sedan hem 20. ja känner mig heelt död :P. 

asså ja vet inte om ja fatta fel men alltså när vi gick i genom schemat så sa han att ja skulle gå till 20 imorron :|.. ja hoppas verkligen att de är fel för ja vill verkligen INTE gå så länge på min egen födelsedag :o. asså isåfall så säger ja fan att ja går tidigare. nehe duh, de går ja inte me på på min födelsedag :P. ska gå o lägga mig nu så ja orkar upp till praktiken imorron :)

puss o kram skumm banan!
  

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på dig!

Haft en bra dag? :D



Kram!

2010-03-09 @ 21:47:19
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0