fy mig!

nu va de rätt så länge sen ja bloggade, men nu hade ja tänkt o skriva ett inlägg iallafall :P. i fredags kom jocke till mig efter skolan o så :). vi va o handla lite grejer till festen som vi hade på lördagen. o så städa vi hela rummet o lite i resten av lägenheten :P. o så möblerade ja om lite i rummet också ja, en bokhylla kom in o databordet ändra vi på :)

i lördags börja ja o jocke me att baka kladdkakor vi 11, sen gick vi till centrum o köpte de sista till festen :D. när vi kom hem gick vi in i duschen och ca 14- 14:30 börja vi maten. de va lite rörigt där ett tag o ja va VÄLDIGT stressad :P. men folk börja droppa in o sen börja vi igång kvällen :). de blev en väldigt lyckad kväll :D. me massor av sång xD, o prat o skratt. o ja som de brukar va när alla börja slappna av o ha riktigt roligt :D. ja öppnade presenterna efter maten o då fick ja ljus, blommor, godis, två klänningar och en nobles ask :D. de sista gick väl vid 24 eller nåt, o efter de började ja plocka undan i vardagsrummet :). jocke hade redan somnat isoffan men de gör ingenting ^^), de mesta ställde ja bara in i köket sen gick vi o la oss :)

söndag: idag tog ja o jocke de rätt så lugnt. vi gick och åt frukost vid 11 och sen diska vi upp allt från gårdagen. jocke stog o diskade o ja torka allt, men ja måste säga att de va väldigt tråkigt o mycke disk att torka :P, men men :P. sen åkte jocke vid 15 och sen vid 15:30 kom släkten o alla :). så vi fikade o satt o prata. ja fick mina presenter som var ett presentkort på 600 kr på hela ikano-huset, o pengar :D.

jag fyller ju inte fören på tisdag, så de kan ju droppa in presenter från folk nu i veckan :). har ju inte fått något av pappa o farfar än, och på fredag har jag ju festen. då kanske ja får något också :D. ha de så bra så länge så hörs vi!

puss o kram skumm banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0