ligger efter lite...

har inte bloggat så mycke nu. har haft jätte ont i magen o bara allmänt mått piss. familjeproblem... har varit hemma nu från skolan i två dagar för att min mage är som sakt ur form, så ja hoppas att ja kan gå till skolan imorron :/, man missar ju så mycke om man är hemma. vi hade prov igår, o så har vi massa inlämningsuppgifter som ska lämnas in. har inte börjat på nån av dom xD. har för de mesta sovit o kollat på tv. 

just nu står ja och bakar bullar tills söndag, då kommer släkten och ska fira mig :). tiden går ju jätte fort och jag fyller ju redan på tisdag, om en vecka EXAKT xD. och på lördag ska ju alla kompisar komma o fira mig :). då ska ja bjuda på kycklinggryta med ris, sallad och baugetter. till efterrätt blir de kladdkaka me glass o grädde + lite frukter som de får plocka ifrån ^^. ja de blir inget billig kalas xD. ha de så bra så länge :)

puss o kram skumm banan 


Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag har med varit borta de här två första dagarna efter lovet från skolan . Inte ovanligt att vi är det samtidigt . Men jag skall med försöka att komma upp till skolan i morgon ! Hoppas att du får en jätte trevlig helg som kommer med all firinde ! =)

2010-03-02 @ 17:30:32
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0