sjuk...

ja då har man fått maginfluensa som alla andra i familjen ericsson då. prata me syrran nyss o hon är också sjuk nu. brorsan är sjuk o alla andra.... har varit hemma från praktiken måndsg tillls idag, o har sjukanmält mig för resten av veckan. ja har heller inte jobbat på typ två veckor så de måste ja juu också göra, annars blirnde mindre fickpengar till Grekland (a). saknar alla runt om kring mig, känns som mn inte varit me nån på evigheter. framförallt saknar ja min älskade jocke, usch va jobbigt de kan vara ibland.
sitter just nu hos brorsan, har sovit här sen söndags. så ska väl hem snart o äta blåbärssoppa o lägga mig o vila.

puss o kram skummbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0