ja du.. kära blogg!

tanken va väl att jag skulle börja blogga igen, men de är LITE segt me de :P de kommer nog blir lite inlägg då och då, inte alltid. glömmer bort det på bara några sekunder :P

i går va ja på ett underbart partylite möte med i stort sätt alla i våran linje :) de va väldigt trevligt, me väldigt speciellt personer som va på besök (inom partylite) också bjöds de på underhållning, prat om kampanjer och mat/fika :) de roliga va att jag och tobbe hade bestämmt att göra kött, pommes o bea-sås efter mötet, sen kommer ja dit och vi fick reda på att de blev mat också. då kände ja mig väldigt elak mot min älskling eftersom de också va alla hjärtas dag. men HA HA HA. de vi fick va smörgåstårta de fanns två olika.. båda hade 1 000 000 000 räkor på, och ägg. sen va de grädde i, leverpastej, tonfisk.. och jag äter varken ÄGG, GRÄDDE, LEVERPASTEJ;TONFISK och  definitivt INTE räkor..så de blev lite citron bitar, sallad, skinka och ostskivor :)... det va jätte trevligt i hel heten men gunde iallafall komma hem o äta tillsammans med min älsklng.

idag va de praktik igen :) börja 13 och höll på till 15:40, sen sticka hem och åka till jobbet :) de blev en VÄLDIGT lyckad kväll :D, sålde för några tusen själv på bara 3 timmar så de är bra :), fick lite berömm också för att när jag kom till jobbet skulle ja köpa en kaffe och ställde mig i kö. då var det en person framför mig, och så kom det in 3 bakom mig. jag väntat på att de anställda skulle komma och ta våra beställningar.. men det kommer ingen som hjälpte. så då tog jag initiativ och gick runt kassan och tog SJÄLV deras beställningar :P stackare fick ju vänta nästan 10 minuter + att ja själv skulle bara ha en liten kaffe så...

imorron blir det praktik til 16:30 och sen åka på busines school med partylite :) blogg inlägg kommer FÖRMODLIGEN imorron efter mötet :)

Puss Och Kram Skum-Banan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0