Vilken härlig dag!

dagen börja med praktik från 13:30 till 16:30 :) missa igentligen övningen för scen och kabaré- konserten. men vid 16:50 blev ja hämtat av Partylite vännerna, skulle IGENTLIGEN bli hämtat 16:30 med de va en viss person som va lite sen xD sen bar de åt till Norrköping på utbildniningsmöte :) börja kl 18 o höll på till 21:30. guud va mycke man lärde sig på mötet! o har inte skrattat så här mycket på länge xD väldigt trevligt var det idag :D tanken är ju att jag ska bli ledare inom partylite så vi får väl hoppas på de bästa o köpa arslet av mig nu fram :D

imorron blir de återigen praktik. börjar kl 8:20 sen vid 17 är de balträning :D nu börjar de bli mycke koreografi.. snurrar, och tack för dans, och partner-byten och MASSOR! men ja ska INTE ge mig, de här är en av mina största drömmar och den ska jag fullfölja. de kommer va så vackert me alla fina klänningar o middag och danserna osv.

nu är de bara två dagar kvar på praktiken, sen blir de sport-lov en hel vecka :D o SEEEN, tillbaka till skolan -.-' suck! då är min praktik slut och då börjar allt jobb med rapport osv.
Ska också hämta ut min studentmössa också efter lovet :D WEEE!

Puss O Kram Skum-banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0